haha , jag bloggar typ bara i skolan nu för tiden ;).

heeeeeeeeeeeeeeeeeeej.
okej, nej inte så seriöst.
nu sitter jag i skolan & ska egentligen ha elevens val, men jag har inget att göra så jag blogger i stället ,
snäll som jag är ? :)
ella hade inte heller nåt att göra , så jag föreslog att vi skulle blogga tillsammans , men hon ville hellre
nörda picnik :''''(.
haha ;).
det är så synd om mej, tycker ni inte ? :o.
OCH DET HEMSKASTE ÄR ATT ............
VI HAR TEORI IDAG ! :O:@:@:@:@:@
j'vla sk't f''''n ...
jag som hade sett fram emot att få rida i hela 2 dagar , haha ;).
och tydligen affe oxå.
jag tycker att det är jävligt synd om oss.
efter denna lektionen som slutar... nu? så ska vi ha NO.
ååh nej.
jag orkar inte.
nejnejnej.
vi håller på med nåt experiment som ifs är rätt kul (tror jag..) men jag vill bara hem från skolan och slappaaa :(
aja , nu ska jag göra nåt annat...
ingen aning om vad...
haha...
JOJUSTE !
måste ju berätta detta oxå.
jag såg 2012 igår , usch fyfan vilken hemsk film :o
fast ändå grymt gjord , väldigt häftigt hur dom kunnat göra så verkligt att jorden går under.
ah , jag tycker faktiskt att ni ska se den om ni tål lite... hemska saker....
hehe ;).
jo , nu ska jag faktiskt dra och göra nåt annat xd.
kanske starta nåt bloggbråk med nån ?
hahaha .
om ni läste min förra blogg så kanske ni fattade att jag gillar bloggbråk ?
hahaha,
näää det gör jag inte.
bara på skoj :)
humor bråk gillar jag :D.
fast i verkligheten så hatar jag bråk.
fast med pierre så bråkar jag ju precis hela tilden...
hm...
detta går inte ihop..
ajaa , vem bryr sej ?
jag ska för typ jättelängesen nu att jag skulle dra.
och nu ska jag dra.
på riktigt.
för nu börjar jag låta som en gammal tjat k'rring som berättar om "den gamla goda tiden".
hahahah , nä jag skoja.
aja, nu drar jag :D.
puuuuuuuuuusssss.
OOOCHHH , om du läste allt så är du grym (h) :)
pusssssssssss.
(igen , haha)
just enjoy it / martina.

Kommentarer
Postat av: ella

HAHAHA, jag läste (h):)

btw; tack för länkningen :D

2010-04-21 @ 17:05:24
URL: http://ellaasz.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥