jag kommer bli en samskolit [en liten skit]

jag kommer bli en liten skit , en samskolit.

asså shiiiiiit ,
jag har inte fatta det :o
det känns jätteläskit,
HAHA
alla ser dom på samskolan som
"snobbiga" x 100000000
"wannabe"
"brats"
"överklass"
och jag tänker : yeeeeees (y).
noooooot.
det känns ju lite sådär,
ah ,  i skolan så säger man ju så iallafall.
men det är ju mest på skoj.
tror jag iallafall , eller ah, hoppas jag. xd
men vetni vad som är läskiiiiiiit ?
jag kommer bli yngst på heeeeeeeela skolan :o
dvs,
asså jag har ju aldrig gått i ettan, jag hoppade över den klassen,
så jag är ett år yngre än alla i min klass.
och så kommer det ju vara på samskolan oxå.
och på samskolan, så går man från 7:an till 3 ring på gymnasiumet.
det känns ju.. hehe... JÄTTEKUL! ...
vet ni en ännu läskigare sak ? :o
på måndag så är det informationsmöte i samskolan !
och då ska alla elever (200 st) med föräldrar (600 st totalt) vara med,
och så kommer vi få klassindelning och scheman.
iiiiiiiiiiiiiiiiiiih,
jag är spänd !
hoppas att det går bra,
och att jag får hamna i samma klass som janina och även björn,
är ju kul om man känner några liiiiite iallafall..? ;s
uuh ,
det är spännande !






nu har jag inget mer att skriva om , hähä.
så,
hejdå :)
just enjoy it / martina.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥