jag tycker synd om påskgodiset , xd

haha, jaa rubriken stämmer [som vanligt ? ;)] .
jag sitter här och bloggar & äter påskgodis, eftersom jag inte har nåt bättre för mig.
och vet ni vad ?
helt plötsligt så började jag tycka synd om choklad kycklingarna & hararna eller vad det nu ska föreställa.
jag ville lixom inte bita i dom, det kändes inte bra x)
som att bita i ett rikitgt djur, nejtack , det är sånt jag inte håller på med .
okej , jag fattar själv hur knäppt det där låter ;).
men det är faktiskt så.
det är säkert bara tillfälligt , men det blir inget mer påskgodis för mig idag iallafall, haha !
fast jag ska inte säga för mycket , det kommer jag säkert bryta.
jag klarar mig ju inte utan godis ? ;)
en riktig gottegris har ni HÄÄR :D
puss.
just enjoy it / martina.

Kommentarer
Postat av: I N G R I D ♥

svar: nooo, dom följer ju med?! :D Mina kompisar är deras kompisar ;) You know, we are all the same age :D



Peace ♥

2010-04-08 @ 15:44:49
URL: http://almhagens.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥