livet leker sometimes :)

hellu (:
nu sitter jag faktiskt inne och bloggar.
pga jag har precis kommit hem från stallet  & ska snart äta :)
i stallet har jag sköljt & borstat nedis bus md piggborste heeela tiden typ , för han var så otroligt smutsig !
haha, man kan lugnt säga att hästarna njuter av att vara ute i hagen igen ? ;)
aja.
jag gick iallafall ut och satte mig i en solstol [jag hämta en från källaren, haha!] , men det var skönare att sitta på gräsmattan, så jag hämta en filt & två kuddar, och så satt jag som drottningen .
haha xd
på en rosa liten mjuk kudde mitt ut i solen & nära till sjön.
KAN DET BLI BÄTTRE !?
skulle inte tro det ;).
sen fånga jag lilla sötnosen skuttan ut kaninburen och satt & gosa med henne.
awww.
sen kommer alfhild.
omg.
jag hade helt glömt av att jag skulle till stallet !
haha.
så vi skulle garanterat missa bussen, så mamma fick köra oss.
smart martina !
aja.
sånt är livet som knäppgök , så ni vet ;)
nu ska jag inte babbla mer , eftersom jag uppenbarligen inte har nåt mer att babbla om.
haha.
pussss.
just enjoy it / martina.
ps , glöm inte tävligen !!!
veckans blogg , två inlägg ner :)

Kommentarer
Postat av: bella

hur mår du idag? :)

2010-04-09 @ 18:40:14
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥