maaaaat ....

hejhej :)
jag har ingen aning om varför jag sitter här när jag kan vara i köket och äta ? :o
är ensam hemma , carls klass har typ middag för föräldrarna för att få in pengar till klasskassan, pappa är då och äter middag i skolan och mamma är på konferens.
nånstans jag inte har nån aning om xd .
aja,
snabbt om dagen nu då, innan jag svälter.
gick till skolan , hade hollywood lisa :DDD
för er som inte vet, så bor hon i hollywood & bor typ jättenära taylor lautner och har träffat och intervjuat robert pattison och träffat Jonny depp och massa massa mer !
:)
tråkiga lektioner ,
sen drog jag , malin & alfhild till kiosken & köpte godis till imon, vi håller ju i valborgsvandringen !
GAAAAAH
vi har big problems
vi har inga äpplen!
och hela vår "gren" går typ ut på att få upp ett äpple med munnen ur en hink med vatten..
ah, liiiiiiite problem..
aja.
sen drog vi till stallet (jag & alfhild) och reeeeeed.
galopperade massa, fick masse och han var underbar ! :)
hans galopp är helt underbar !
[ps , såg ni ? massa + masse = nästan samma :o]
ajaaa.
sen hade jag och sofie lita kramkalas i stallet , myspys ;)♥
haha , eller näää det hade vi innan vi började rida...
hm..
aja ;)
och nu sitter jag hääääär,
det var lite kort om min dag.
puss heeej nu måste jag äta.
just enjoy it / martina.

Kommentarer
Postat av: sofiesyster

kramkalas :D , bäst vare <3

älskar dej!

2010-04-28 @ 20:41:19

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥