ni aaaanar inte ..

hur trött jag är :o.
det är helt sjukt.
när jag kom hem från malin så åt jag , gick upp och la mej framför tvn , haha, mitt andra hem ? ;)
och där SOMNADE jag, fastän klockan inte ens var 6.
och nu sitter jag här och bloggar och blundar , och kommer somna vilken sekund som helst.
aja,
det är säkert alla mediciner jag drogade i morse.
och då är jag seriös
drogade.
det är faktiskt en drog som börjar på m och det är inte marijunga (stavning?) som finns i hostmedicin !
det visste ni inte va? ;)
och så tog jag ibumetin och jättestarka halstabletter oxå.
mao , jag var egentligen för sjuk för att gå till skolan , men jag ville så gjärna så jag gick ändå ;).
bara jag kom ut så började jag hosta som en galning.
det var inte kul alls.
jag klara mej iallafall hyffsat till skolan.
under första lektionen var det en mardröm,
usch då insåg jag att jag inte skulle gått till skolan.
---
när jag kom hem så var mormor här.
hon sa att jag inte alls såg frisk ut , och att hon tyckte att jag skulle stanna hemma från skolan imon om det var som idag.
usch , aaa det blir nog så.
fast nää..
eller jooo..
ah, vi får se.
---
nu har jag ett dilemma ,
jag är jättetrött och håller på att somna varje sekund,
men om jag somnar nu så kmr jag inte kunna sova ikväll.
men jag har ingenting att göra , så det enda som är "kul" skönt är ju just att sova.
hur ska jag gööraa ?
help me, please :)
pusssss.
just enjoy it / martina.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥