raggmunk , ?

hej hej :)
nu sitter jag i skolan , har precis ätit raggmunk.
funderar på varför i ******* det heter raggmunk egentligen.
aja,
idag började vi 10 , hähä.
vi har typ bara haft matte , och mentorstid ;d.
har fått det som vi behövde till valborgsvandringen.
asså, lena gav massa saker  till dom andra grupperna ,
men VI fick ingenting :o.
jo , vi fick några äpplen.
mhm.
jättekul ?
-.-
och INGET pris ! :o.
typ alla andra grupper fick stora lådor med godis ,
vi fick INGENTING !
asså fifaaaaan va sur jag blir :o :@:@:@
hihi , nu har vi typ 2 timmars rast , :dddd.
näh , nu vet jag inte vad jag ska göra.
kanske nörda lite "nördspel" på facebook ? -.-
hejdåååååå,
pusssssss.
just enjoy it / martina.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥