soolen skiineer lalalala :):):)

yeess ! :)
solen skiner & jag är glaaaad ;d
när jag vakna i morse så åt jag, skyndade mej att ta på mej & åkte sedan in till stan för att flytta bankfacket (banken krånglade sönder >.<) .
sen åt jag på mcdonalds och reklamerade saker på ginatricot :)
så jag fick ett par helt nya ljusa jeans + en sån ballongklänning som typ alla har .. ?
ni vet, sån som finns enfärjade eller med blommor och har volanger .
jag har en aprikos sån :)
men asså, jag vill gå ut i den fina solen.
men våra solstolar är inte ute än , haha.
jag får la ta en filt & sätta mej vid kaninburen ? :)
åååh, livet leker .

just enjoy it / martina.

ps , ni glömmer väl inte veckans blogg ?
kolla inlägget nedan.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Heej, ville bara säja att du har en jätte fin och rolig blogg, men jag undrar, hur fick du så många läsare så snabt? (:



kram <3

2010-04-09 @ 18:13:45
URL: http://dualskarjag.blogg.se/
Postat av: mikkis

fan vad sur jag blir för att verkligen ALLA har sol idag, alla förutom jag.. :( haha :)

2010-04-09 @ 18:13:51
URL: http://mikaelatjarnliden.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥