svejs :)

idag har jag VARIT på orienteringstävling , men inte SPRUNGIT på orienteringstävling.
haha , jaa cp jag vet.
jag var på plats klockan 8:00 och fick inte gå hem förens 14:00.
tyck synd om mej folket.
hehe, nä gör inte det.
jag stog faktiskt i serverigen & var ansvarig för godis + dryck avdelningen.
gissa om jag var duktig ?
BÄST var jag.
haha, nä.
det skulle aldrig funkat utan mitt lilla irritations objekt julia :)
vi har världens sämsta humor.
ska vi prova ?
okej...
hm, vem förstår tex,
omg , morotskaka på ploppen :o SKANDAL ?!.
fattar ni ?
hahaha , om ni inte gör det så är ni normala,
grattis ! ;).
nu ligger jag i sängen och fryser.
men jag pallar inte att duscha , haha.
det gör jag senare.
eller ah, som gruppen jag är md i på facebook;
"ash , det gör jag imon.."
klockren ;).
aja,
nu tänkte jag iallafall testa detdär med bloggtrafik igen.
haha , det har legat nere lite för mej i typ en vecka,
det är rätt jobbigt att hålla på md det.
fast det funkar ju iallafall jättebra , :)
hoppaas att ni kommenterar nu också ?
fastän jag vet att detta blev ett trååkigt inlägg.
det kommer bättre , i prommise.
jag tänkte ge massa tips på vår/sommar kläder igår ,
men alla hemsidor typ funkade inte,
eller så var det inga fina kläder ute på internet
än..
jag ska iallafall titta mer idag,
så håll utkik så får ni nog några tips senare idag ? :)

pusssss.
just enjoy it / martina.

jag vet att det är
KÄRLEK
som brinner i mitt hjärta.
KÄRLEK
åh, underbara smärta.


Kommentarer
Postat av: brander

fin design :) !

2010-04-18 @ 17:52:46
URL: http://nbrander.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥