tro det eller ej...

...men JAG VILL TILL SKOLAN ! :o:o:o:o:o:o:o
jag läääääängtar efter allaa ,  :(.
hehe.
men snäll som jag är så stannade jag hemma, för jag vill ju inte smitta ner er ? ;).
jag låter verkligen som en kratta.
det vet malin, affe, stina & clara.
stina&clara va så söta att dom kom hem till mej bara för att se hur jag mådde och för att säga krya på dej :).
ååh så glad jag blev :D:D
sen direkt efter skolan så ringde malin och hörde hur det var med mej :)
hon berättade allt som hade hänt, tydligen så tyckte jesper att man inte skulle få vara hemma för att man är förkyld ?
HAHA , då ska vi se hur kul han tycker det är när jag kommer och smittar honom :).
sen prata vi lite annat bullshit (a)
nu va planen att vi ska snacka på skype för att inte få så dyra telefonräkningar, men jag väntar fortfarande på att hon ska logga in.
så jag gör ett snabbt blogginlägg under tiden :).
jag blev så glad förut , för jag fick en kommentar av en norska som sa att hon tyckte att min blogg var så fin och att hon kommer läsa den regelbundet :D:D:D:D
tack, det värmde :)
idag har jag, tittat på tv , nördat data & drogat godis på samma gång , heeeeeela dan :)
snäll som jag är så hjälpte jag några classmates att räkna lite matte ;).
dom ville veta hur många meter det gick på en kilometer.
HAHA.
oh nu har jag tråkigt för ingen är social och även fast jag har 100 besökare så har jag bara fått två kommentarer :(
så kom igen nu , kommentera mera :D:D:D:D
hehe..
pussssss.
just enjoy it / martina.

Kommentarer
Postat av: syster

krya , krya , krya , krya <333333333333333

2010-04-12 @ 17:58:02
Postat av: Ida

hahah, det bör du vara när du läser en sån grym blogg som min. :D

2010-04-16 @ 22:10:52
URL: http://idathereseweibull.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥