VÄÄLDIGT MÅNGA KLÄDER :D

HÄR HAR NI MASSA MASSA KLÄDER , DET ÄR BARA ATT LUTA SIG TILLBAKA OCH NJUTA !
NI HITTAR MASSA GODBITAR TILL SOMMAREN , MEN ÄVEN EN DEL MAN KAN TA PÅ SIG PÅ REGNIGA DAGAR.
OCH JAG HAR ÄVEN LÖST PROBLEMET MED SNYGGA IDROTTS KLÄDER :d
TACKA MEJ FOLKET ! :o
visst ser den mysig ut ? :)
det är meningen att man ska sporta i den, men jag skulle nog kunna tänka mej att ha den som bara myströja på sommaren :d
denna hittade jag på hm:s hemsida.

dessa var oxå lite snygga , det är typ såna som jag har :)
jag hittade även dessa på hm:s sida.



även denna är till för att sporta i.
den var faktiskt jättesnygg tycker jag :)
även denna är hittad på hm:s hemsida.



denna hittade jag på ellos.se
den var faktiskt riktigt snygg :)
fin till sommaren, att ha på stranden t ex.



även denna är hittad på ellos.se
den är riktigt snygg på !



denna är OXÅ hittad på ellos.
jag tog en modelbild , eftersom på de andra bilderna så fattade man inte hur snygg den var egentligen på.
såklart finns den i andra färger , även enfärgat.



ellos.se igen ;).
dessa var faktiskt coola!
jag älskar ju tights , men jag lyckas aldrig hitta några fina mönstrade.
jag gillar nämligen inte att ha på mej jeans xd.
dessa var jättesnygga !



här gjorde jag en egen look på jc.se
detta är min stil :)
allt detta kostar under 800 :-
och om det är en varm sommardag så är det ju bara att ta bort cardigan .
och då blir det under 500  :-
som hittat , enligt mej!


här är en till look :)
från jc.se såklart.
jag är förälskade i lackleggings , men jag hittar aldrig några när jag är ute och handlar :o.
denna stilen tyckte jag oxå var rätt snygg :)
och det kostar under 400 :-


sen gick jag in på lidex.com och hittade några godbitar ;).
t ex denna , ser ju hur skön ut som helst ?
jättefin till sommaren :)



denna var oxå fin.
finns i vit med , för varma sommardagar .
hähä , gud vad jag tjatar om sommardagar ;)
kanske är för att jag längtar så mycket ? xd
hittad på lindex.com



kolla , denna var ju hur fin som helst till sommaren ? :o
den måste jag ha...
lindex.com



denna passar bättre till lite kallare & kanske regniga dagar.
fast den var rätt fin ändå :)
även denna är hittad på lindex.com

---
NU VAR DET SLUT MED KLÄDER FÖR DENNA GÅNGEN , NI FÅR MER TIPS NÄR BUTIKERNA HAR FÅTT IN LITE FLER FINA SAKER :)
HOPPAS ATT NI GILLADE INLÄGGET , OCH ATT NI KANSKE HAR FÅTT NÅGRA TIPS PÅ FINA KLÄDER TILL SOMMAREN :d
PUSSSSSSSSSS.




just enjoy it / martina

Kommentarer
Postat av: systersofie

gud vad snyggt :D

det rosa linnet som du såååå gärna ville ha , det har jag sett , jätte gulligt ;) <3

2010-04-26 @ 20:10:24

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥