dålig uppdatering ..

hejsan :)
förlåt för att jag inte har uppdaterat bättre, jag sa ju att jag skulle göra det nu när jag inte hjälper till på något ridläger men jag har faktist varit på ullared hela dan idag :D
mamma väckte mig 9.45 och frågade mig om jag ville föja med till ullared, inte säger man väl nej till en sån sak, så det var bara hoppa upp ut sängen och åka iväg! och ja, jag gjorde mig iordning först, man kan ju inte åka dit i pyjamas heller (a) (eller?)
i alla fall, nu har vi kommit hem igen :)
jag hittade faktist lite fint, men jag behövde typ ingenting så det blev inte så mycket inköp..
det blev i alla fall:
2 tröjor (1 vanlig o 1 att rida i)
1 puder
1 björn borg - trosor
tandkräm höhö.
1 film
toffsar
pennor
hm... nu kommer jag inte på mer, tror det var allt!
nu ska jag i alla fall ut och busa med felicia :D
skriver mer ikväll!
åh, juste! MARTINA KOMMER HEM IDAG! så då slipper ni mig.. :(
fast jag får blogga idag och sen har hon sagt att jag får gå in och blogga ibland här också om jag vill, tack martina du är bäst :D (h) <3
nu ska jag draaaaaaaaaaaaaaaa.
kruss på er alla! (L)


en liten random bild på mig idag på ullared ^^
och eftersom jag ändå tar kort på mig och sånt så kan jag ju köra en dagens outfit, höhö :)
shorts: gaaaamla xd
tröja: horseshow (y)
väska: MQ
armband: mormor hihi ;)
2 ringar (som man inte ser på bilden) mamma & jc :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥