Dorsins Valvisa

HHAHAHA, jag bara älskar "dorsins valvisa", han sjunger massa kaxia låtar om partiledarna som utfrågas i svt :).
Så nu ska jag ta mig friheten att skriva alla låttexter ;).
MONA SAHLIN:
göran persson avgick,
tjugohundrasju.
och ingen sosse hade volym,
att kunna fylla hans stora kostym.
men i partiets maktkick,
fans det en filur.
en barbie-samlar feminist,
som legat där på lur.
MOOOONA
MOoOoNA
i kammaren,
på kändisfest
MONA du är jämnt
som folk är mest
mmmMONA
ingen får håna
låt det vara glömt
att du oss en gång
tobleroooona
eeerfaren
uppväxt i vår ledningssal
uuur TJUSIG
bortsett från all kajal
OOH
MOOONA
du är ingen *blablabla*
du är MONA
dom andra tacka nej
och så fick vi dej
MOOOONA.
HAHA, ni måste se den själva.
Finns på svt play :).
nu kommer....
JAN BJÖRKLUND:
vem vill ha fler poliser på stan?
JAN
vem gillar krig i afganistan?
JAN
i svenska folkets integritet och frihet ger du blankavat
en liberalvajör som får ståfräs av irpet och referan
vem stramat åt i vår läroplan?
JAN
vem sätter skräck i grundskolans barn?
JAN vem föredrar en uniform framför sovjetburka som kaftan
ja när jag hör ditt mörka tjat
jag undrar har du vikariat?
som sverigedemokrat, har du
JAN (?)
så vem vill kontrolera vart lan?
JAN
vem säger VÄX UPP till peter pan?
JAN
vem drömmer våta drömmar om en skola där vi agar våra barn?
vem skulle må kalas om han i "jas" fick pompa i heran?
vem äter skinka på ramadan?
JAN
vem i vår rikstad är minst human?
JAN
ja när jag hör ditt ordningssnack
jag tror din förebild är ack
mer franko än barack
är den ,
JAN (?)
HAHA, förlåt , men jag kunde inte höra ibland vad har sjöng... :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥