FINNS DET NÅN HJÄLPSAM KOCK I DETTA AVLÅNGA LAND!?

Jag behöver hjäääääälp.
Om man är 12 år så förväntas man inte kunna laga värsta gourmet middagen, men man förväntas iallafall kunna göra lunch till sig själv och sin 10-åriga lillebror.
Det kan iallafall de flesta 12 åringar. OCH det inkluserar även mig (fantastiskt nog) om man räknar bort min lillebror.
Jag lovar, någon mer kräsen person FINNS INTE!
Jag kan göra omeletter som är hur goda som helst, men SÅKLART så hatar min brorsha det.
Jag kan göra mackor, men hur kul är det?
Jag kan koka makaroner och tina köttbullar - om vi nu skulle ha några sådana hemma (vilket vi inte har).
Jag kan slänga fram lite yoghurt och säga "varsågod, detta blir lunchen idag" , men hur länge står man sig på lite yoghurt?
Fattar ni mitt problem?
Så nu undrar jag om det finns någon hjälpsam där ute som kanske skulle kunna ge mig lite tiiiiips? *hundögon*
*PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS?*

Kommentarer
Postat av: bästasofie

säg att han får äta det som ställs på bordet, äter han inte får han skylla sig själv! hahahahaha, ond (A)<3

2010-08-06 @ 19:38:19

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥