FÖRLÅT

för att jag är sämst på att blogga!
men jag ska bli bättre,
det har bara varit så stressig och iiih och aaah med skolan dom senaste dagarna så jag har inte orkat.
Nu kan jag iallafall berätta att idag kom min fina väska hem från nelly.com på posten:
GLÖM DET,
för det första va det INTE den färgen, för det andra var den JÄTTE LITEN fastän det stog att den skulle vara typ jättestor :o.
Jävla skit kvalité.
Så jag och mamma fick åka och göra ett inpuls köp av en adidas först i allum (= slut) sen till sisjön. Och då köpte jag INTE den vita adidasen, utan en svart med guldig text. Himla snygg & bra kvalité. Tack och lov.
OCH , jag vill ha en sån tunika från gina som går på reklam nivet ?
dax att shoppa...
haha, jag återkommer om jag har nåt mer att säga, så för tillfället säger jag bara....
TJO BALO !

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥