GARDEROB RENSNING (h)

tjena mitt bena (h)
hej alla med snebena också.
höhö. kul skämt! :D not..
nu har jag rensat min garderob så att det i alla fall är liite mer ordning på den! woho, klapp på axeln till mig själv. *klapp klapp*
detta blir ett kort inlägg men jag tror jag bloggar ikväll o säger nattinatti också ;) ska vara med kompisar ikväll (y)
här kommer för o efter bilder på rensningen!
kommentera gärna alla goa o glada, och även dom lite sura o bittra, hihi :D inget illa menat, alla är sura ibland..
PUUUSS, här kommer det lite bilder också :*


min garderob före rensningen.. höhö, lite kläder va? ;)


min garderob efter rensningen, flyttade på lite saker och sånt :) så nu är det fint o ordning igen! hoppas bara att jag håller det så.. (a)


det blev en liten hög after all :) hehe!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥