gooooooodbyeeee...........

för nu har ju martina kommit hem och hon har tydligen redan bloggat (har ni säkert sett och ser nedanför) så nu är min bloggtid över för min del :(
men hon har sagt att jag kan få blogga lite när jag vill ändå :) hihi, så riktigt blir inte av med mig xD (h)
jaa, puss på er och vi ses o höres säkert i framtiden !
och glöm inte:
LIFE IS FAR TO IMPORTANT TO BE TAKEN SERIOSLY..
det är därför jag o martina är som vi är ibland, höhö (a)
tack för denna trevliga bloggtiden med er!
KRUSS (L)


HAHAHA, martina är fotograf (h) <3


ni får också en bild på mig och min sköthäst DIDRIQUE (som är världens sötaste o snällaste o bästaste häst i hela världen) står och myser i boxen! jag älskar bilden (L)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥