HAHA, nej jag är ingen modell?

nu hände det IGEN!
på allum, i rull"trappan" (det är ju typ ett band..?) så va det en tant som sa:
Tanten: Är du modell eller?
Jag: Ehh.. nej..?
Tanten: Jaha, för du ser verkligen ut som ett självklart fall.
Jag: Jaha, tack..
Tanten: Jo, jag jobbar för västersvenska modellakademin, (eller nåt sånt).. blablabla.
Mamma: Ja, hon har blivit frågad förut..
Tanten: Ja, jag tänkte väl det! Jo, se bara till att det är någon snäll som tar hand om dig.
Jag: Jo, jaa...
Mamma: Ja, vart har dom nån bra modellstudio då?
Tanten: Ja, i stockholm finns det ju alltid..
HAHA, asså jag fattar inte vad det är jag gör? :o
1:a gången jag blev frågad om jag ville bli modell (på liseberg) så var jag HELT osminkad, genomblöt efter kolorado (allt vatten kom på mig), håret i en slarvig tofs (jag är JÄTTEFUL i tofs, har det ALDRIG om jag inte måste) och med mammas jättestora fula tröja på mig. Och DÅ kommer hon fram & säger att jag är jättevacker och passar superbra som modell. Ger mig hennes kort & säger att jag får kontakta för mer information.
2:a gången jag blir frågad står jag och hänger i en rulltrappa, har på mig svarta tights & svart tjocktröja (haha, jättevackert verkligen...) , står och dricker apelsinmer, är jättetrött och ögonen är helt irriterade. DÅ kommer den andra tanten fram och säger att jag verkligen ser ut som en modell osv osv...
Vad är det jag gör egentligen ?
Det är då jag INTE anstränger mig , som jag blir upptäckt. Haha, inte för att jag anstränger mig i vanliga fall, men ni fattar ... det är ju egentligen rätt sjukt.
Men, jaa...  jag får väl stå ut med det ;). Nej jag skoja, det är ju självklart att jag blir glad av att andra kommer fram och säger att jag är vacker, men problemet är att JAG ÄR INTE VACKER?
osminkad - ja. vacker - NEJ!?
osminkad - ja. vacker - NEJ!?
osminkad - ja. vacker - nej!?
bild 1, osminkad - ja. vacker - nej ,  fortfarande...
bild 2, HAHA gammal... osminkad och inte vacker som vanligt.
osminkad - ja. vacker - hell no.
haha , himlans coola färger i bilden, men vacker? fortfarande nej..
osminkad jaaa vacker neeeeej.
HAHAHA, någon som fattar någonting?
inte jag iallafall.

Kommentarer
Postat av: olivia

men shit martina, du är vacker!

har glömt att berätta för dig, men när min farmor kolla i skolkatalogen, o såg våran klass, sa hon exakt likadant, att du kommer bli modell när du blir stor! hihi (a)

martina du ser ut som en modell!

2010-08-20 @ 21:25:38
URL: http://ooliviaemmaa.blogg.se/
Postat av: tilda

Jaa! Du e ju jättefin!!!

2010-08-22 @ 22:24:43
URL: http://tildasvenson.blogg.se/
Postat av: amanda

Martina du kommer bli model :D

du är så fin ! ♥

2010-08-23 @ 22:38:04
URL: http://amandaliinneaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥