HEEEEEEEEEEEJ BLOGGEEEEEEEEN

ookej, heelt normalt..
men iiiiih, jag har humor i mig ikväll!
och så skulle jag dela den med nån kul människa (läs: sofie) men PRECIIIIS när jag hade skrivit "tjabba krabba" så loggade hon  ut :o!
FATTAR NI!?
hon dissade mig!
fast hon visste ju inte att jag skrev till henne för jag hann ju aldrig skicka, men ändå...
hon DISSADE mig!
jag ska minsann ha min lilla hämnd...
jaojao, sånt är livet.
jag hämtade skuttis & pruttis efter maten , och pruttis (även känd som bollis) hade lite knasiga saker för sig.
hon satte sig på min axel o hade mysigt. sen la hon sig ner xd. man ba, se upp för stupet! vilket stuuuuuuuuuuuuu....
innan så hade jag henne inne i hallen, nån gång vid lunch, och inte var hon mindre knäpp då inte..
.
"ohå, detta golvet var visst halt"
hon gav sig sjutton på att komma in under den duken.
gissa om hon lyckades ? ;)
nu måste jag packa massa , för imon drar vi till grövelsjön och fjällvandrar.
HEJDÅ!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥