hello my friends

idag träffa jag massa öbare :D
dvs 2...
men kul iallafall :D.
först hoppa söderberg på bussen när jag va påväg hem från skolan, inte för att jag vet vad han gjorde vid saik stugan men iallafall.
sen träffa jag såklart affe banan i stallet, lika röligt som vanligt.
& JUSTE !
jag såg maulins mamma (H)
hur cool är jag inte ? 
OKEJ
sorri för torr humor & sämst uppdatering, men jag har SÅÅÅÅ mycket att göra - inte en lugn sekund.
sen i skolan idag fick jag reda på att den kille i klassen ville veta vad jag tycker om honom, haha.
3 lappar under franskan & en massa *hostSVARAhosthost* i koridoren.
men dock var det bara hans kompis som fråga, så jag vet inte om det var seriöst eller om han skojar med oss båda.
jaja shit da same- moha.
hursomhelst så är jag översocial på msn just nu, så ni får gärna logga in & snakkkaaa :D.
moha, nu ska jag .. öh .. hitta roliga personer att snakka makka med. good luck to me (Y).
hejdå .

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥