JAG VILL HA

om ni är lite sega , så var det denna jag mena att jag vill ha :
och den färgen va ju typ den snyggaste också, för enfärgade tyckte jag inte om så mkt, och dom med små ränder va la sådär... fast den lila-svart randiga va rätt snygg :).
nu när jag ändå är igång, så är det väl lika bra att jag skriver allt jag hade tänkt köpa nästa gång jag har orkat släpa min feta röv till gina.
MEN VAFAAAAAAAAN.
bara för att jag skulle göra det, så va dom tvungen att stänga ner hela webbsidan för att uppdatera den.
tack så väldigt mycket.
JAJAJA, nu får jag väl hitta på nåt annat att blogga om.
det kan bli svårt.
MEN
nu kom jag iallafall på något jag måste göra.
flytta över alla min saker från min ena väska till min andra väska, + lite från min tredje väska och kolla om det är nåt jag behöver från min fjärde väska.
HAHA, okej, detdär lät lagom mobbat..
Jaja, ni får överleva.
Jag finns som vanligt på msn och sms om jag inte skriver här mer ikväll .
TJO BALOO

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥