lilla martina..

hejsan!
nu är det sofie som skriver igen (h)
jag vet inte vad martina håller på med på dagarna egentligen (latar sig säkert), men fan vad svårt det ska vara att blogga lite då :o och hon som vill ha mer läsare, ack ack..
jaja, så nu är jag här och räddar er :D
kanske inte så roligt och långt inlägg, men bättre det än inget inlägg alls? hehe ;)
idag har jag i alla fall börjat skolan, börjar 7an nu! wooow, jag är så cool (h) ah, eller inte...
martina den skiten börjar på onsdag, jaja hon har 1 dag kvar nu att lata sig innan allvaret börjar ;)
tillbaka till verkligheten kan man också säga.. :)
idag ska i alla fall inte jag göra nåt speciellt, det är inte så fint väder så tänkte kanske äta nåt gottgottigottgott och sätta på en film! jaja, vi får väl se :p
nu ska jag i alla fall dra, ni alla får ha det så bra!
och martina: BLOOOOOOOOOOOOOGGA BÄÄÄÄTTRE! tillochmed jag som inte har en blogg, bloggar bättre än bloggaren själv.. inte bra.
puss på er, vi hörs säkert!
kruss <3


bara för att martina inte bloggar så lägger jag ut hennes *host* favoritbild som jag tog på henne :D
OBS! lägg märke till att hennes armar inte är raka, hon är ju som hon är! sötnos ;*

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥