lite bilder på mig & bolliiiiis (L)

rätt cool bild faktiskt :)
fast jag är ful som vanligt -.-
böllis va så gullig, hon ville inte skutta runt i gräset, hon ville bara vara hos mig ♥
hallå snygging :D
sitta och titta på gräset i mitt knä är minst lika bra som att vara där ;)
mahahah, ego ego
ännu mera eegooo
söto på två ben
gullet ♥ hon fick så coola färger på denna bilden!
HAHAHAH,
vänta, det kommer en ännu bättre...
asså hon är ju bara för söt!
kan inte hjälpa det - jag älskar bilden!
jag har 1000 (okej, kanske inte, men över 200) fler bilder, men jag orkar inte lägga upp dom nu.
jag gör det senare ! :)
asså, jag har såndär blogg-dag, att jag verkligen vill blogga, men jag vill skriva om något roligt!
jag har ju typ skämt bort mina läsare med massa massa klädtipsarinlägg, men såna är jättejobbiga att göra kan jag lova!
det tar jättelång tid och så, men det är kul...
men alla hemsidor har nästan tagit slut nu, iallafall dom mest "kända".
så jag vet inte vad jag ska skriva om!
jaja, jag får väl surfa runt lite och leta....
hejdå :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥