nattuggleinlägg. hihi

hello alla nattugglor (y)
och godmorgon ni som hade somnat när jag la in det här o läste det nästa dag ;)
höhö.
idag har jag rensat min garderob då som ni kunde läsa här nedanför ^^
och sen har jag varit med kompis, det var sköjsigt!
från imon och till på söndag (dagen innan skolan, blö) ska jag hjälpa till på ridläger på råda kl 9.00-13.00 :)
det ska bli skoj, fast tidigt xd
så jag kanske inte bloggar så mycket på dagen, mest på eftermiddan/kvällen, men ni får försöka stå ut!
tänk om martina inte hade frågat mig om jag kunde bloggat, vad hade ni gjort då?! :o
blivit emo?
nä.
skoja bara, hihi.
ni är så söta så ;*
men det är bara så att ni, nu ska jag snart gå o lägga mig (hur tidigt som helst?!)..
men i alla fall.. bara så att ni vet att jag kanske inte kommer blogga lika mycket, men jag ska göra mitt bästa för eran skull snäll som jag är :D
pusspuss, sweet dreams !
vi hörs imon :)
dröm sött.
sleep well.
natti.
nattihattifnattitatti.
höhö.
nu ska jag sluta.
PUUUUUUUUUUUUUSS :*


en bild fotad o fixad av mig (h) hihi!

Kommentarer
Postat av: linnnnnnnnn'

haha jag är emo....................

2010-08-08 @ 22:53:31
URL: http://beib.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥