nu ser ni inte mig på ännu en vecka!

klockan 8.00 på morgonen så går bilen här hemmifrån imorgon (med vår familj kommer det SÄKERT ta en timme till) så nu kommer jag alltså inte blogga på en vecka...
MEN jag fick just en snilleblixt!
jag ska fråga lilla söta sofie dampalampa om hon vill gästblogga!
eftersom hon aldrig har haft en blogg (som jag har tjatat på henne att hon ska skaffa) så får hon "låna" min i en vecka, och vem vet, hon kanske gillar det ? :)
Jajajajajajajaja, iallafall - sofie , härmed blir du tvingad att blogga.
haha, nej jag skoja, men jag ska försöka övertala henne via sms eftersom hon inte är online på msn eller nåt, hon sover säkert den sömntutan.
om det är NÅGON som ska sova så är det väl jag ?
så varför gör jag inte det?
JO, för att jag har packat och packat och knölat och knölat och ni har ingen ANING om hur vi nästan fick skippa maten  för att få plats.
det var hur jobbigt som helst, men nu är iallafall RYGGSÄCKARNA packade. Ingenting annat.
fan fanfan fan fan fan fan!, jag glömde just att jag skulle ha med mig linssaker och så!
FAN!
helvete!

ojdå förlåt,men jag är trött..
nu måste jag fixa typ 1000 saker till innan jag kan sova, så hejdå så får ni se sofie nån gång när hon har tid (jag förutsätter att hon vill blogga , haha, busigt).
så får alla ha det så bra tills jag är tillbaka! ♥
min prutt ska bli omhändetagen av min snälla granne ☺
THANK U SNÄLLA GRANNE!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥