o m g

haha, usch.
först målade jag rosa, sen gjorde jag nåt fult med massa vit , tjock färg. Men det blev så fult så att jag målade över det med rosa igen, och nu är det typ massa klumpar av den vita under den rosa färgen. HAHA!
Usch så fult..
Men så får det vara , orkar inte göra om det nu ;).
Nu ska jag chatta med Jan Björklund, HAHA.
Nä, men jag ska kolla på chatten, vi har ju som läxa i SO att följa Valet 2010. Och Jan Björklund chattar med folket nu.
Jag vette katten om jag vågar ställa någon fråga, och jag vette katten vad jag skulle skriva då. Men kolla kan man ju alltid göra !
Jag skriver här om det händer något roligt ;).
BAJS PÅ ER! :D ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥