PRESENTION!

nu kommer en *host* efterlängtad presentation om miiiiiiiiiiiiiiiiiiig. hihi!

Namn: Sofie Linnéa Erlandsson
Smeknamn: Soffan, Soffie, Syster, Sofiesyster, Fiffi, Loppan
Ålder: tonåring
Född: 14 Februari 1997 (ett år äldre än martina, lilla fis) 11.47 (h)
Ögonfärg: Blåaaaaaaaaa
Hårfärg: typ blont, men inte min riktiga ;) det håller på att växa ut..
Längd: ca 166 ^^
Bor: Mölnlycke, yeah höhö
Familj: Mamii, Papii & storebror
Släkt: mormor, morfar, farmor, farfar, gammelfarmor, moster x2, kusin x5, farbror o sånt ^^
Husdjur: Cissi, hamster ;d har haft henne i ca 1,5 år, gammal dam nu..
Skola: Djupedalskolan klass 7A (efter sommaren) wohooooooooooooooooo
Sport: riiiiiiiiiidninnnnngg, vilken normal människa kan INTE älska hästar?! halåååååå, dah liksom..

nu kommer jag inte på något mer, sorry.
är inte lika kreativ o sånt som martina ^^
men nu vet in i alla fall liiiiiiite mer om mig, höhö.
alltid nåt positivt!
höhö.
nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.
godnatt kanske räcker?
eller vill ni ha ett nattihattifnattitatti?
välj själva.
eller va fasen, nu har jag ju redan skrivit båda så ni får helt enkelt nöja er med båda, hihi :D
godnatt, kruss (kram & puss eller det ska sdtå tvärtom men skit samma xd)
vi hörs imon!
kommentera lite också, tycker in är lite dåliga på det :/ <3
GODNAAAAAAAAAAAAAAAAAAATT!
här får ni lite bilder på mig också :)


mooooooi

jag, höhö
jag, höhö... (a)


jag , HAHA, man får väl bjuda lite på sig själv :D


jag kan minssan skela (stavning?) duktigt sofie, det är bra att ha i framtiden (y)


till sist - JAG & MARTINA! jag bara älskar denna bilden! (L)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥