pruttis & skuttis :)<3

ni ska snart få massa bilder på pruttis och skuttis :)
alltså , egentligen fideli & skuttis, men vi kallar henne fia eller bollis, fast eftersom att jag älskar ordet prutt just nu, och så älskar jag såklart bollis, så har jag döpt henne till pruttis ;).
Hihi, nej hon heter inte pruttis.. bara idag.. och kanske imorgon... hehe...
jaja, nu ska jag spela gta med brorshan (fråga mig inte varför) men sen får ni massa bilder på dom !
ÅH!
jag måste ju berätta vad jag gjorde i morse!
jo, jag var ute och sprang, hemmifrån - till hopptornet - och tillbaka till stenbryggan, där jag hade ställt en väska med badkläder, och så hoppade jag i vattnet och det var JÄTTESKÖNT!
nu måste jag dra innan carl får flipp (det har han redan) hejdå! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥