sorry för uppdateringen :/

som rubriken säger, förlåt för dålig uppdatering (snälla martina, döda mig inte..) men jag är faktist rätt upptagen..
först går jag upp 7, halv 8, åker till ridglägret, leder barn osv, sen rider vi, sen fixa lite i stallet, sen hem, kompisar och sånt xd haha.
så jag är rätt trött tyvärr.. :(
jag måste bara berätta en sak om skolan..
jag ska ju börja 7an och på min skola när jag gick i 6an så har det alltid varit 6a, 6b & 6c och helt plöstligt vill dom slå ihop alla så att vi blir 2 klasser.. så nu är vi bara 7a & 7b!
och vi är 27 ST I KLASSEN, det är huuuuuuur många som helst :o åh.. jag vill ju inte vara många, jag älskade min klass som den var förut och så måste såklart lärarna ALLTID komma och förstöra!!!!!!!! för så är det verkligen :@
förlåt, men jag är så sur just nu!!
förlåt för att ag "surar av mig" just på bloggen men jag har ingen annanstans än bloggen att skriva av mig på som inte mamma kan se ... (a) bdb finns ju, men jag orkar inte skriva där ^^
jaja, imon är det sista dagen på ridlägret :)
juste!
vi rider ju som i betalning varje dag på ridlägret men idag så var det sadelprovning och dom sa att vi skulle vänta och så skulle vi rida efter men det drog ut på tiden hela tiden och sånt och sen kom hon som skulle rida med oss att vi inte skulle rida idag, och vi hade väntat i typ 2 h .. :o
jaja, vi får rida dubbelt imon istället yesh :D
nu måste jag gå, bloggar kanske ikväll också och säger godnatt och lite sånt ^^ <3
kruss.
GODBAJS hihi x) ;*

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥