stan - se upp för nu är sofie lös!

hej alla goa o söta som sockervadd! (eh...?)
rubtiken talar ju för sig själv.
idag drar jag, mamma, mammas kompis o hennes dotter (även min kompis!) in till stan!
nu är klockan 11.18 o bussen gr 11.38 och vi ska gå till bussen 11.30, intressant att veta va? ;)
i alla fall, vi ska gå runt o titta lite (kanske hittar nåt kul?) och senare i eftermiddag/kväll ska vi äta middag på nån restaurang :D
presentation om mig kommer ikväll, eftersom jag inte hinner det just nu..
tänkte även hissa eller dissa restaurangen som vi kommer gå på, vilken det nu blir xd
vi hörs senare ikväll!
detta är en humorblogg, säger martina.
det tycker jag verkligen att det är, brukar sitta o skratta för mig själv när jag läser den när martina har skrivet, inte konstigt att mina föräldrar kollar konstigt på mg? (a)
i alla fall, jag ska försöka att underhålla så gott det går ^^
detta blev ett rätt seriöst inlägg, men skit samma xd
puss o kram på er så hörs vi senare! (L)

sötnosen herself !


Kommentarer
Postat av: linnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn'

du är ju grym på att blogga sofie ;)

2010-08-07 @ 14:34:15
URL: http://beib.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥