TJA ALLA COOLA

idag har jag varit på IKEA och käkat köttbullar, tittat på soffor o madrasser - sen har jag varit på mio (min mio - nä jag skoja) , och kollat på soffor. OCH så har jag varit på ångaren bohuslän. Och för dom som inte är så allmänbildade så är det den sista ångbåten som finns kvar här i bohuslän (eller något sånt) som byggdes år 1914. Och att åka med den tar tre timmar.
Vi kom hem klockan halv tio. Dagens mattefråga är - när åkte båten?
haha.
Jaja, på båten åt vi iallafall räk/ost/skink mackor & drack läsk och käkade choklad för att bli lite fetare - haha.
Det var en fuling som sa - ÅH KOLLA EN SÄL och när vi kollade så trängde han sig före i kön. Sikken apa!
Bara för att göra ett tråkigt inlägg lite kuligare så får ni lite dåliga mobilbilder.
heeeeeeelt onödiga bilder ^o)


båten var svensk :o
helt mysko jö :o

en helt mysko ö som låg mitt ute i ingenstans.


en bild på mina shnögga fötter *host*

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥