tjabba tjena hallå.

vet ni vad?
jag har kommit hem.
men det visste ni redan såklart.
eller naj,
eller..
okej, jag vet inte en prutt om vad jag pratar om.

om ni ville veta, så har jag under 2 dagar blivit helt kär i ordet "prutt".
så jag får ursäkta om jag kommer skriva mycket prutt just nu.
men ah,
prutt på det.
jag TROR att innan jag åkte (för 2 vekor sedan) så fixade jag inför ÄNNU ett klädtipsainlägg (lååångt ord).
Men jag är inte säker. jag tittar väll efter helt enkelt. sen.
Jajajja, ni märker om det kommer nåt.
VÄRLDENS SÄMSTA OCH VÄRLDENS BÄSTA SAK HAR HÄNT MIG!
den sämsta:
världens finaste & bästa kanin har dött :'(
och jag kommer ALDRIG förlåta den JÄVLA MÖRDARHUNDEN som gjorde det!
den bästa:
jag har fått världens finaste & världens bästa kanin!
öh.. alltså.. dom delar förstaplatsen.
jag lovar er att ni kommer få så *jävla* mycket bilder på henne så ni kommer få fyrkantiga ögon!
nu drar jag , byebye vises snaaaaaaaaaar.
åhh, juste. måste berätta den goda nyheten. Förut har jag säkert sagt att alla klädes-sidorna har tagit slut,
så jag inte kan lägga in fler såna inlägg. Men FEL DÄR MARTINA, det kan jag visst. För jag har kommit på en sida
som jag inte har tipsat om :)
MOHAHAH!
hejdå ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥