tröööööööööööööött

japp, just nu är jag jäätte trött!
men mest sådär gott trött..
eller vad man ska säga (a)
det känns att jag har jobbat mycket och sånt :)
ja, idag var det sista dagen på ridlägret och barnen fick ha en lite rykttävling, mina barn var jätte duktiga och gjorde lilla Bruniz jätte fin ^^ tyvärr vann dom inte, men men.. dom fick var sin klubba i alla fall så dom var nog nöjda ändå ;D
idag fick dom rida över bommar på sista ridlektionen och dom travade jätte mycket så man blev rätt trött .. haha ;p
eftersom vi inte red igår så red vi ju dubbelt idag och det var as roligt :D
typ en av mitt livs roligaste o härligaste ridturer (a) :D:D:D:D:D
vi red ut i skogen och det ösregnade, HAHA xd
alla var dygnsura..
vi skrittade, travade o galopperade (snarare RAAACEEEE) HAHA, så (förlåt) jävla härligt :D
ni fattar inte känslan, jag kan inte beskriva hur glad jag är :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
jaja, som sagt är jag jätte trött, får se om jag bloggar ikväll men jag tror att jag kommer hinna att klämma in ett litet inlägg, hihi :]
puss på er, och ha det bäst!
vi hörs kanske ikväll annars hörs vi imon (L)
kruss.


rätt dålig bild på bruniz, hade tyvärr ingen bättre.... :(


här får ni en rätt cool bild på mig också, höhö ^^ :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥