(vad var det jag sa) MARTINA TIPSAR - h&m

jaa, vad var det jag sa ? Visst hade jag ett klädinlägg på lager!
Så, här kommer det.
(Kläderna är mer åt "OK" än "WOW!", men några fynd är det iallafall..
sommrig klänning för bara 79:50.
rätt okej ändå, snygg till tights :)
99 :-
detta var faktiskt riktigt snyggt!
99 :-
okej.. 99 :-
denna var jättesöt med rosetten och allt, fast kanske inte riktigt så att jag skulle köpa den.. vet inte ;).
129 :-
det känns som om jag har haft med denna förut...
jaja, rätt snygg  - men inte till sommaren.
149 :-
cool, men snygg.. nja..
149 :-
denna var endå snygg! fin att ha till lackleggings eller svarta tights :)
149 :-
asså, denna var snygg.. men kanske inte världens roligaste färger? Om den fanns i vit med RÖDA ränder skulle jag lätt köpa den. Eller kanske marinblå. Eller rosa. Eller ljusblå. Men svart.. nja..
149 :-
ganska snygga jeansshorts ,
199 :-
fin färg, som variation i min rosa-vita garderob ;)
199 :-
en sketasnygg skinnjacka för 229 :- .... nånting måste vara fel asså..
snygga jeansshorts för 249 :-
basic tjocktröja men med coolt tryck :)
249 :-
snygg jacka till hösten :)
snygg färg också faktiskt.
299 :-
snygg kappa i cool färg, 399 :-
nu vart det slut med kläder för denna gången, helt ärligt så vet jag inte vad jag tänkte på när jag valde ut vissa av dessa kläderna, men jaja... nu ska jag checka in på ginatricots hemsida om det har kommit några nya kläder, för det är så lätt att göra inlägg därifrån, som har så grymmt system. Sen ska jag kanske kolla in på nelly.com och se om jag kan hitta lite snygga kläder :)
ni får helt enkelt stå ut tills dess, men medans ni väntar så får ni gärna kommentera!
heeeeeeeejdååååå.

Kommentarer
Postat av: bästasofie

ja, dom kläderna var väl sådär... xd

tur att bloggaren är söt i alla fall :) <3

2010-08-01 @ 18:19:07

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥