VARNING tråkigt inlägg..

ja, behöver jag säga nåt om rubriken?
jag är fortfarande sur över klasserna så jag orkar inte blogga så mycket just nu, men gör det för eran skull.. jag ska gå upp o lägga mig o läsa eller nåt..
på kvällen var jag i alla fall med felicia, vi gick o köpte glass o snackade :)
imon är det sista dagen på ridlägret, sen ska jag sova och bara slappa sista helgen och sen börjar skolan igen -.-
jag som faktist har längtat lite efter skolan men sen jag fick reda på klasserna så vill jag verkligen inte börja längre, jag vill ha ett till sommarlov :o
jaja, utan att låta nördig så är vi faktist i skolan för att lära oss, inte för att bry oss i vilken klass vi går i ;)
jaja, nu ska jag sluta tjata om det här, jag kommer ju inte dö liksom ;p
det ska i alla fall bli kul att träffa alla kompisar igen :D vissa har jag inte träffat på hela sommarn, så det ska bli super kul :o
jaja, nu ska ni få slippa mig...
eller ah..
i alla fall till imon , mohahaha (h)
puss på er allesammans :D
jag saknar lite kommentarer faktist :(
jaja, drömma går ju..
eller?! ;) hihi, vad är det man säger? drömmar kan faktist slå in ibland (:
puss, och sov sött (L)
vi hörs imon, med förhoppningsvis ett glatt humör (y)
kruss. ;*


här får ni en bild på mitt sår från när Bruniz trampade på mig idag, det gjorde ont kan jag säga. hur skönt är det liksom att få +200 kg på foten? :o
just nu är jag jätte öm och har ont, hoppas bara att jag klarar av att leda imon, men det gör jag nog :)
det är väldigt dålig kvalité på bilden, sorry.. det syns lite bättre i irl ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥