GLADA GUBBAR

Vi fick en läxa på retoriken för 2 veckor sen som ska vara klar imon och jag kom på att jag hade den först nu. Jag ska skriva ett tal om GUBBAR och ha en GLAD inställning. Hur sjuk är inte skolan ibland? Men sak samma.
Nu måste ni hjälpa mig, eftersom att allt jag kan säga om gubbar är dåliga saker.
T ex som dethär:
"hej jag heter martina. Jag gillar gubbar. Dom tar mig på benen och säger ÅÅÅÅÅH HUR FÅR MAN PÅÅÅÅÅ
SIG SÅHÄR TIIIIGHTA BYXOR?. Då blir jag glad. JÄTTE glad. Jag älskar alla gubbar. Speciellt dom som heter
magnus och är 55 år och pedofil. Tack för mig."
Men jag tror inte att det blir godkännt.
Så jag började skriva såhär istället:
"Hej jag heter martina och jag ska prata om gubbar. Dom är bra för miljön. Dom går och pantar burkar eftersom att dom inte har nåt bättre för sig. Dom har för mycket fritid kan man säga. Vissa gubbar, som inte har skaffat sig nån utbildning och iochmed det inget jobb, är bra för återvinningen, eftersom att dom lever på gatan så äter dom sopor och använder allt som vi människor slänger. Hur bra är det inte? Tack för mig."
Men av nån anledning så tror jag inte att det blir godkännt heller..
Som pricken över i så måste vi prata i 3 min också. Fan.
Men nu ska jag kolla på vampire diaries, så SE YAAA.
Kom på nåt åt mig tills det är slut. Tack.

Kommentarer
Postat av: Ella

ville bara säga att jag har veckans blogg tävling på min blogg nu, anmäl digggg :D:D:D

2010-12-17 @ 13:35:10
URL: http://ellaafoto.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥