"hej, vill du köpa kakor?"

Idag har jag köpt en ny mobil :D
xperia x10 mini pro blev det, den var faktiskt super bra, jag blev helt kär när jag såg den!


SÅ SNYYYYYYYYGG.
Men oj, jag visste ju inte att jag hade fått den... juste...
Men den 24 december, då jävlar blir ni överösta med sms! Kanske bäst att förbereda er redan nu.

Men nu, tillbaka till rubriken.
Idag har jag nämligen varit jätteduktig och sålt kakor i typ 3 timmar.
Jag har kommit på att det faktiskt kan vara rätt kul att sälja kakor, när lillebror drar dig + kakorna i en pulka. Haha, sjukt bra arbetsplan säger jag bara!
Jag sålde faktiskt 9 st brukar, den du!
Alla var så snälla och köpte, förutom TVÅ.
1. En gamal tant som är jättesnäll för övrigt, men jag tror inte hon kände igen mig i min vita snö-outfit som min lillebror + snöbollar hade skapat. Synd, annars skulle hon säkert köpt.
2. Alfhild. BAAJS PÅ DIG!
Alla andra köpte, men det var ju inte så konstigt, ingen kan ju stå emot min charm :)
HAHA, SKOOOOJA :D

Jag kom på att jag och hedda skulle baka till klassrådet imon, do'h! Men hedda hittade 15 st frysta lussebullar, och jag ska baka och ta med 15 st jag med, så alla + lärare får. Problemet är bara att vi inte har någon jäst. Bra där.
Så, jag skickade ner pappa till när-ica för att köpa, men jag tror han stack till stor-ica. Han är iallafall långsaaaaam.
Nu ska jag hitta på något kul, jag känner att min blogg är så tråkig så inte ens pensionärer skulle ta sig tid att läsa den, men har tyvärr inga kul idéer på lager nu när jag inte har tillgång till mina bilder. Så ni får stå ut med en tråkig blogg i ett tag.
FAST, jag tog mig friheten att göra en ful liten bild bara till er igår. Färgerna blev helt fail, för när jag var klar så råkade jag trycka på "auto-fix" och då blev allt.... baaaaaaajs.


liten blev den med, men det går inte att fixa -.-
HEJDÅÅÅÅ nu måste jag baka!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥