Ja jag vill ha en julklapp.. men inte av dig

Haha, förut idag så kom det en kille hem till mig. Eller ah, han knackade på dörren och jag öppnade. Det var något av ett ovanligt samtal, kan man säga..

Han: HEJ! Jag heter blablabla och jag vill gärna ge dig en julklapp.
Jag: Hej... Jaha...?
Han: Men du kanske inte vill ha en julklapp?
Jag: Öh... naeej..
Han: Jaha, det var ju synd. Men din mamma kanske vill ha en?
Jag: Nää, jag tror faktiskt inte det.
Han: Nähä. Jaha. Jo men då får jag väl tacka för mig. HEJDÅ!
Jag: Hejdå...
Haha, han var runt 25 år och utländsk. Det är antagligen meningen att jag ska vara rädd, men vafan, hahahahaha, hur kul är det inte? En kille kommer och frågar om jag vill ha en julklapp.. Det händer ju inte varje dag om man säger så ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥