kjaaaaaaam på dig själv ;D

Haha, fick en gullig liten kommentar på det förra inlägget, jag började gapflabba (haha, fråga inte varför). Lättroad? JAAAAO.

Jag har hittat världens gulligaste *HOST säger inte vad det är* julklapp till sofie idag, men eftersom att hon är typ hälften av alla människor som läser min blogg (oooh, dissa mig själv) så tänker jag inte säga vad det är. SYND DÄR!

Jag och pauo skulle gå och leta nissar på allum, för att vinna julklappar för 5000 från olika butiker. Men sen såg vi att det bara var tråkiga butiker klapparna kom från, typ clas ohlsson, kahls kaffe och sånt. Så vi sket i det ;). Haha, pauo langade världens smartaste kommentar också (y)

Jag: Ah, man vinner ju klappar för 5000 och att tomten kommer på besök hemma hos en.
Pauo: Aha, vaddå.. riktiga tomten då eller?

HAHAHA, jag skrattade så mycket så att alla på bussen fick tinituss. Typ. Men som vi redan har listat ut i början av detta inlägget så är jag väldigt lättroad..

På tal om ingenting, SOFIE, erkänn att du SKA sova här på jullovet? För vi måste träffa Fidde & Pierre. Innan dom sprängs.

Jag återkommer om jag kommer på något kul att berätta :)


Kommentarer
Postat av: bästasofie

hahaha, ja det ska jag göra! fast jag tror redan att dom har sprängts ;)

2010-12-14 @ 21:55:25

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥