lite random bilder sådär

HAHAHA jag ser helt cp ut, men araben är ju rolig ^^ Han va as shysst, han gjorde en sko av servetter till mig och kallade mig princess hela tiden, haha (A)
ta bort mig, herregud, men DENNA araben va hur kul somhelst, han älskade oss på riktigt, haha :D
gillar mina ögon (A)
hähähäh.... vem sa att vampyrer inte fanns på riktigt..?
pierre försöker vara söt... ska vi säga att han lyckas? eller nej, det är fult att ljuga...
jag tror inte att nån har galnare konversationer än mig & pierre. Om vi får tråkigt så säger någon bara nåt som "tårta" och sen kan vi prata i all evighet.
ööööögonen (y)
den frillan är faktiskt lite fjortisvarning, men jag hade precis duschat & det var inte meningen att det skulle vara så, haha
en igloo
åherregud, jag kommer ihåg den dagen !
påväg till ranchen (y)
mobbad min, men sååå saknad semester
älskar er tjejor ! ♥
'
vrid på huvudet människor, här vare knasiga bilder YES!
Nu får det vara braaa, mer bilder nån annan gång :)
Och jag veeet att jag sa att jag skulle gå och titta på sagan om ringen, men jag såg när frodo blev invirrad i spindelnät, när han där andra lilla snubben som inte är frodo dödade en jättestor spindel, och sen kom dom där äckliga gubbarna och tog frodo som var helt grön.. och DÄR slutade jag kolla.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥