sorri

Förlåt för att jag uppdaterar som en kratta, men internet var nere idag.
Imorgon kväll då blir det minsan några flumm inlägg kan jag misstänka, för då ska nämligen en liten pruttig person
sova här & det innebär massa skratt & att träffa pierre (och fidde?) & på kvällen, ligga uppe och skypa med pierre &
inte sova ett skit, hihihihi.
Så var det iallafall förra gången, vi får se hur det blir imorron ;).
Sen tycker jag att fidde ska pallra sin feta röv från halmstad och hit faktiskt.
HIHI, oupsi inte så snällt martina (A) MEN DET ÄR SANT...
Det var allt jag hade att säga för nu, jag hade typ 1000 saker jag skulle berätta men kl är 11 så ni får faktiskt
förlåta mig för att jag har glömt bort alltihopa nu :)
BAJSBAJS.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥