VAD MINA KLASSKAMRATER TYCKER OM MIG

Haha, på handledningen i torsdags (igår, oj, hehe) så skulle vi skriva snälla saker om varandra på ett papper där det stog ens namn och med lite julbilder typ. Och nu ska ni får veta vad (halva) min klass skrev om mig :)
alltid glad =)
snäll =)
solidarisk
chill
sjukt söt!
snäll och rolig!
glad och mycket snäll
glad och världens goaste tjej, I love you! Super söt och jätterolig, haha :)♥
glad
söt & snäll ! ♥
jättetrevlig, lugn och snäll!
snäll och rolig
söt och snäll =)
sjukt snäll!
snäll, kul, söt
tror inte att jag missade något nu, haha :)
Kan ni gissa vilken hedvig skrev? ;)
och min lärare skrev att jag är lugn... jag och hedvig skrattade åt det i en halvtimma efteråt, hahaha.
Att jag skulle vara LUGN, det är ju det mest patetiska skämtet jag nånsin hört, HAHAHA.
Hon skulle se mig när jag flippar ur med malin, eller rockar loss med hedvig. Eller är totalt övertrött
(= överspeedad) när sofie sover här. GALET altså.
Nu chattar jag med sooofie (som för övrigt är töntigast) & lyssnar på "who's that chick?" , den är bäääääst.
HEJDOOOOOÅÖÖÖÖÖÖÄÄÄÄÄ

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥