Bara för att bilden suger så ska ni inte k...

dsc04540 (MMS)

Bara för att bilden suger så ska ni inte klaga :). Just nu kollar jag på "grattis victoria" och jag hoppas att det kommer lite bättre artister. Dom har lixom haft in peter jöback TVÅ gånger och för övrigt bara 4 andra artister. Har vi verkligen en sån brist av artister här i sverige? Jajaja, nej men jag måste bara påpeka - MÅSTE jöback ha SÅ tighta byxor? Herregud. JAJAJA nu ska jag sluta tjata. Fast det är ju det som min blogga är till för. Att tjata. Eller ja- för att jag ska kunna tjata. Men det är ju typ samma sak. HEJDÅ! :D:D:D:D:D:D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥