det var meeeeningen.. men det blev inte så.

det var meningen att jag ska packa nu. Men så blev det inte. Nej nej. Inte om man heter martina inte. Då packar man klockan 3 på natten. Ja ja. Så gör man. Absolut.
MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH.
Jag måste packa för att vara på landet i 3 veckor. Hur fan packar man för 3 veckor? Alla mina kläder är ju inte rena heller! Herregud. Jag lovar, jag kommer packa minst en bil full om jag skulle fått bestämma. Men nehä. Det fick jag inte. Konstigt huh? Ja jag vet.
Bara för att jag är så grymt tråkig, så ska jag göra en fylla i lista sakimoj. Bara för att.

Gör den här annars kommer du dö inom en vecka.
(ah, sure bacon)
Namn: Martina kw
Födelsedag: 28 januari

Längd: 172 cm
Vikt: typ 45 kg nånting.
Ögonfärg: ljusblå , turkosa enligt sofie :)
Hårfärg: blont
Högerhänt/vänsterhänt: höger
Skostorlek: 39

Favorit:
Sport: ridning
Helgdag: lördag
Årstid: sommar
Har du någonsin :
Varit kär: ja
Blivit dissad ? : nej
Sovit utomhus: jaa!
Sett en död människa: ja
Retats: nej duvet? ^o)
This or that :
Pepsi / cola? uuuuurrkkkkk inget

Jordgubbar/blåbär: båda
Tv/film: båda

Gitarr/trummor: gitarr
Adidas/nike : spelar ingen roll, tror ja

Senaste du:

Skrattade: idag, massa med sofieälskling
Grät : vetinte
Var sur : kommer inte ihåg
Filmen du såg: 10 things i hate about you
Drog ett skämt: idag:)
Sjöng en sång: idag , sjunger typ hela tiden så...

Har du under den senaste månaden:

Kysst någon: nej
Badat utomhus: ja, senast idag
Bakat: ja

Viljat dö: nä

hoppas det gav er mer livskunskap. Eller inte.
Nu ska jag hitta på nåt kuligt att blogga om.
Men tills dess så får ni göra nåt annat. HAHAHA. Det var inte kul.
Hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: bästasofie

hahaha, kul lista lilla du ;) <3

2010-07-07 @ 22:29:23

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥