Gissa vad jag har gjort? Jo, jag har spräc...

dsc04376 (MMS)

Gissa vad jag har gjort? Jo, jag har spräckt upp hela stortån, och kanske brutit den. Om jag inte har brutit den så har jag stukat den väldigt väldigt mycket. Det enda jag har kunnat göra nu i 5 timmar är att ligga och gråta&skrika, äta 2 olika sorters värktabletter, bli dränkt av godis av en familj som inte har nån aning om vad de ska kunna göra för att det ska sluta göra ont... Snart eller imorgon så kommer vi troligtvis åka in till akuten för att röntga och skaffa kryckor, för jag kan inte gå, jag kan inte sätta ner foten. Jättebra första dag på havet, verkligen! :( usch, ni vet inte hur ont det gör :(


Kommentarer
Postat av: Ida

haha, martina det var skickligt :) <3

nej, tycker faktiskt synd om dej,<3

du blödde ju ;o

2010-07-12 @ 01:44:17
URL: http://idaaaaw.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥