MARTINA TIPSAR - bikbok

Eftersom att alla älskar sådanahär inlägg, så varför inte göra dom ?
det enda problemet är att kläderna & hemsidorna tar ju slut... hm...
SÅ JAG VET!
ni kan väll tipsa mig om en bra affär/hemsida som jag sedan kan tipsa alla andra mina läsare om varorna därifrån? :)


tunika-linne med hel rygg, väldigt sött utseende,
99 :-

riktigt söta och tjejiga shorts att ha på sommaren,
perfekta att ha till stranden eller när du ska segla (jag har alltid sådana shorts när jag seglar),
99:-

riktigt snyggt linne i snygg modell.
149 :-

snygg huv-tröja i snygg färg,
199 :-

riktigt söt och sommrig klänning,
199 :-

superduper snyggt linne!
199 :-

snygg byxdress , finns i andra färger.
199 :-

söt sommarklänning :)
199 :-
riktigt söt klänning, den passade verkligen i gult, en färg som jag annars inte gillar särsklit mycket :)
199 :-

sött marinblått armband med en knop på,
49 :-
lätt värt det!

om någon sa till mig att välja några av dessa kläder, så skulle jag valt :
de rosa shortsen
det fläckiga linnet
den rosa tjocktröjan
den blåa klänningen
det vita linnet
det marinblåa armbandet
och kanske den gula klänningen :)
vilka skulle du valt ?

Kommentarer
Postat av: bästasofie

jag skulle lätt valt:

linnet!

huv-tröjan!

den blåa klänningen!

det superduper snygga, vita linnet! ;)

gula klänningen! kanske i nån annna färg dock :)

<3

2010-07-18 @ 16:52:02
Postat av: ELLA - foto & vardag

Jag skulle ha valt det vita linnet!

Jag är seriöst kär i det linnet, kan man vara det? :O<3

2010-07-18 @ 21:46:22
URL: http://eellas.webblogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥