martina tipsar - LINDEX

Jag själv handlar aldrig på lindex, men jag hade lust att tipsa om nåt... och lindex är de enda som har en bra anknytning till bloggvärlden.
Jag tänkte tipsa om bikbok eller jc, men mitt photofiltre ligger nere, så där gick det åt pipsvängen.
Jaja, här kommer iallafall LITE att ha..


Lindex Shop Online - Jeggings
jeggings, eller som jag kallar dom treggings, är (nästan) det enda som jag vill ha. I jeans-väg. Jag gillar inte jeans, dom är så hårda! Jag gillar bara leggings, och jeans leggings och treggings, så varför inte jegging? Alla dessa namn asså...
Snygga btw :)
Lindex Shop Online - Leggings
coola eller VADDÅ?
Lindex Shop Online - Leggings
ljusblåa leggings, något jag aldrig har haft, men varför inte?
Lindex Shop Online - Jeggings
i'm in love...
Lindex Shop Online - Väska
nämen OJ sikken snygging ;)
Lindex Shop Online - Jeansshorts
note to myself: SPRING OCH KÖP!
Lindex Shop Online - Topp
snygging inkommer!
Lindex Shop Online - Cardigan
denna är nog rätt snygg på skulle jag gissa...
TACK OCH HEJ LEVERPASTEJ, nu hittar jag inget mer snyggt.


Kommentarer
Postat av: bästasofie

shortsen var ju grymt söta asså (Y) jag vill ha ett par ljusa shorts :D <3

2010-07-07 @ 00:23:53

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥