martina tipsar - STOR REA FRÅN MONKI

Jag har samlat ihop lite snygga kläder från monki, glad över att mitt photofiltre funkar igen, och utan att veta det så satt allt på rea. Altså alla kläder jag har samlat ihop. Och ALLT VAR UNDER HUNDRALAPPEN! Okej, ett plagg kostade 100 kr.. Men vi ser över det. Enjoy! Och GLÖM INTE ATT KOMMENTERA!

 



jättesöt sommarklänning , för bara 90 kronor!
söt tröja i söt färg. 100 kronor, inte dåligt!
fin kofta, 75 spänn går den på. Bra priser dethär asså.
riktigt skön och sommrig slapptröja, 50 kronor för den, inte mycket alls.
något såhär snyggt för bättre pris kan du ju glömma att hitta. 45 kronor. Det är den lugnt värd.
jag hitta inte fler kläder, men hårsmycken fanns det gott om. 
Denna var riktigt fin, sommrig och allt. 30 kronor.
20 kronor. Jag fattar inte om det var enskilt eller för allihop. Men 20 för alla verkar lite för bra för att vara sant. Söta var dom iallafall.
Nog av kläder från Monki för denna gången, snart ska ni få kläder från  bikbok. Det är bara att stå ut och vänta i nån halvtimma, det tar tid att göra sånahär inlägg förstår ni.
Om ni kommenterar är ni änglar!

Kommentarer
Postat av: bästasofie

jätte söta kläder! :D <3

2010-07-07 @ 22:38:20

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥