MEGAINLÄGG - martina tipsar - smycken från cocoo.se

Hej hopp alla glada och ledsna :)♥
bara för att göra alla som är ledsna glada, och dom som redan är glada - ännu gladare, så ska jag göra ett MEGA MEGA inlägg om smycken från cocoo.se
Smyckena är rätt dyra, men dom är riktigt fina och bra gjorda!
Allt är nickelfritt.
Jag hoppas att ni gillar min stil, för det är efter den som jag har valt ut alla smycken.

fint armband med "peace"-märke.
85 :-
finns i supermånga färger.

en söt ring, det första jag kom att tänka på var att detta kan vara en fin konfirmations present.
85 :-



söta saker i hello-kitty tema, inte för att jag gillar hello-kitty, men jag hittade halsbandet först och tyckte att det var så gulligt, och sen såg jag örhängena och ringen, och det var ju lite kul att det matchade, så jag tog dom med ;)
ringen kostar 95 :-
halsband & örhängen 165 :-

fint armband med hjärta och peace-märke.
finns i fler färger på bandet, och även i guld.
125 :-

fint armband, finns även i rött, men jag tyckte svart var finare.
125 :-

roligt och snyggt armband med tema handbojjor.
finns även i guld.
det finns halsband och örhängen i samma tema, men jag tyckte bara att denna var fin :)
145 :-

snygg klocka som man kan hänga.
145 :-

jag tycker om sådanahär armband, stora och färgglada (denna finns i massa färger) och gärna med nitar eller berlocker, men denna var fin utan.
145 :-

jag hittade jättecoola och snygga ringar,
detta är en av dom.
145 :-

samma,
145 :-
svart och rosa går så bra ihop.

samma,
145 :-
coolt mönster.

samma,
145 :-
jag gillar färgerna :)

sen hittade jag detta superfina hårspänne,
145 :-
fanns i den rosa-svarta och enfärgade.

snygg berlock,
145 :-

supersnyggt mobilsmycke,
145 :-
såklart så finns alla alfabetets bokstäver (lite tveksam på å ä ö), inte bara F.
Men jag tog F eftersom M eller S eller J eller A inte fanns, så då får det bli F för min lilla söta fia / fideli ♥

sött rött armband i läder med texten "love makes the world go round"
165 :-

coolt halsband med converse sko, finns i andra färger.
165 :-

superfin ring,
165 :-

vacker ring,
165 :-



super sött halsband,
finns i rosa och blått.
195 :-

HAHA, denna var ju för gullig :)
i ♥ my blog.
den skulle jag ha.
195 :-

make love not war,
195 :-

riktigt fint armband,
195 :-

halsband med tårtbit, jättefint gjord.
den finns i rosa, och så har jag för mig att den finns i grönt också.
195 :-

om jag hade hål i öronen, så skulle jag absolut äga ett par sådana här.
urgulliga är dom.
195 :-

denna var kanske inte jättefin, men den var gullig..
225 :-

denna var fin, kul att det är pärlor och inte bara kedje/rakt halsband :)
225 :-

denna var grymt fin!
jättevackert gjord och allt.
245 :-

denna var ju bara för söt!
jag blev helt fäst.
245 :-

kanske inte jättefin, men annorlunda..
och rätt söt på sitt sätt :)
295 :-

superfint dubbelhalsband i pärlor, med söt rosett.
295 :-

ett till sött pärlhalsband (i love them)
295 :-

en riktigt cool klocka
295 :-

nu var det slut för denna gången, men jag har material för att kunna göra ett inlägg om kläder från Bikbok, det kommer snart, men jag åker till landet igen imon, och stannar i två veckor, så vi får se om jag hinner göra det imon eller om ni får det om två veckor.
Jag hoppas att ni kommenterar nu!
Vad tycker ni om sådanahär inlägg?
Vad tycker ni om smyckena?
osv osv osv :)
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: bästasofie

smyckerna var ju jätte fina! :D <3

jag tycker du ska göra massa sånna här inläg + kläder , hihi (A)

love you (L)

2010-07-17 @ 10:55:35

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥