tjaaa

livet är piss
om man gör en miss
livet är bajs
om man gillar majs
livet är bra
om man äter chokla'
livet är good
om man äger ett sudd
livet är trist
OM MAN HAR ETT BRUTET LILLFINGER SOM ALDRIG LÄKER.
ja, och eftersom jag är ett problembarn så tack som fan att jag har just det då.
once upon a time... nej, faktiskt för två år sedan, så bröt jag lillfingret.
Jag klämde det i solstolen när jag skulle fälla bak den (ni vet?).
Vi åkte aldrig till sjukhuset, eftersom mamma inte trodde att det var brutet.
Men jag har en liten "bula" på lillfingret, den böjen innan nageln (?), där jag bröt det.
Om jag böjer fingret där, så bryter jag det igen.
Tänk er, varje gång jag böjer mitt lillfinger så bryter jag det igen.
Fattar ni vad jag menar när jag säger att jag är ett problembarn?
Det gör ONT också, USCH så ont det gör.
Mest ont gör det när jag ska sträcka fingret igen, för då knäcker jag ju tillbaka det igen.
FYYYYYY.
När jag säger detta så säger alla "men åk till sjukhuset nu då?" Men, NEEEEEJ.
För i så fall är jag tvungen att operera.
Och det kan sluta illa.
Och vem vill operera sitt lillfinger egentligen?
Jag ska nog satsa på att sätta en liten skena där (en glasspinne hade jag förra gången, funkar p e r f e k t ;)) och hoppas på att det läker endå. Om den sitter där tillräckligt länge.
SLUUUUUUUUUUUUUUUUT på sånahär trista inlägg. Håll utkik för ikväll kommer flera.
På sofies beställning.
HEJDÅ ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
martina ♥